والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

انتخابات - آل سعود

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ب.ظ

نظر سنجی

با توجه به تحرکات اخیر آل سعود در سیستان و بلوچستان جهت جلب آراء مردم به سمت کاندید مورد نظرشان در دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری ایران و همراهی آنان با سرویس های جاسوسی انگلیس، به نظر شما کدام یک از کاندیدهای این دوره می تواند کاندیدای احتمالی دولت ال سعود باشد؟

از بین کسانی که گزینه صحیح را انتخاب کنند به قید قرعه یک سفر زیارتی، سیاحتی تعلق خواهد گرفت. قاعدتا زیارت آل مقدس سعود و دست بوسی ملک عبدا... عزیز و استفاده از همه ی جنبه های سیاحتی در اطراف این خاندان مکرم توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود!

به نظر میرسد در صورت پیروزی جناب ؟؟؟ (نامزد مورد علاقه آل سعود) امکانات و شرایط زیر برای ملت آزاده فراهم شود:

  1. انتظارهای طولانی برای سفر به حج تمتع به پایان خواهید رسید و تمام افراد مسن به این آرزوی دیرینه خود خواهند رسید و حتی دعوت نامه های خصوصی آل سعود بی صبرانه در انتظار یافتن آدرس منزل ما خواهند بود و خانه خدا و قبر پیامبر اکرم هرلحظه مشتاق دیدار ما خواهند بود.
  2. در هنگام ورود به کشور عربستان توهین به ملت ایران و انگشت نگاری از زائران ایرانی به اتمام خواهد رسید که هیچ! حتی زائران مورد استقبال پادشاه عربستان و خاندان آل سعود خواهند بود (به احتمال زیاد در ورودی فرودگاه جده به صورت تبرک دستی نیز بر سرمان خواهند کشید)
  3. بهترین خطوط هوایی و هتل های نزدیک و مجهز کشور عربستان در اختیار زائران ایرانی قرار خواهد گرفت.
  4. در هنگام انجام اعمال برائت بر اساس توافقاتی که صورت خواهد گرفت ، راهپیمایی نمادینی به صورت سکوت و شعارها در دل گفته خواهد شد.(این هم در عرض دوسال باید تمام شود)
  5. و به احتمال قریب به یقین در صورتی که روابط فی مابین توسط برخی شعبان بی مخ ها و بسیجی های متحجر و متهور و... مورد واکاوی قرار نگیرد و در مسیر خود حرکت کند انشاالله دلارهای نفتی نیز به سمت این خاک و سرزمین سرازیر خواهد شد و همچنین روند ساخت عتبات نیز به لطف دلارهای نفتی و مهندسین غربی روند رو به رشدی خواهد داشت و الخصوص که دیگر کسی وهابیت را بر علیه شیعیان مجهز به سلاح کشتار دسته جمعی نخواهد کرد و حجربن عدی ها با آرامش کامل در بستر خود خواهند بود.

 

اما به دلیل تعدد کاندیداهای این دوره و نظرات بسیار نزدیک برخی از آنان به هم (که خود آل سعود را نیز دچار تردید کرده بود) و جهت کمک به مخاطبین برای رسیدن به پاسخ صحیح و دستیابی به جایزه این قرعه کشی چند راهنمایی کوچک خدمتتان عرض می شود:

  1. دعوت مسعود رجوی از ایشان که در بخشی از پیام مسعود آمده است: « ؟؟؟ باید پیرانه سر، ترس را کمی کنار بگذارد و بلادرنگ برای انتخابات ریاست جمهوری رژیم ثبت نام کند. »
  2.  وندی شرمن معاون وزیر خارجه امریکا در تحلیل خود از کاندیدهای ایران گفته: « ؟؟؟ می‌خواهد مذکرات را درفضایی مثبت به جلو ببرد. »
  3.  و در همین حال بسیاری از رسانه‌های ضد انقلاب نظیر بی بی سی فارسی و سایت‌های فتنه گر نظیر روز آنلاین به همراه گروه‌های منحله سیاسی نظیر سازمان مجاهدین و حزب مشارکت که از عوامل اصلی فتنه سال 88 بودند، مصرانه خواستار حضور ؟؟؟ در انتخابات شده‌‌اند.
  4. دختر ایشان که به دلیل خوردن ساندویچ در ایام فتنه88 محکوم به 6ماه حبس شده بود( عجب ساندویچی!) در خاطراتش از زندان اوین، با «مجاهد» خواندن اعضای گروهک منافقین از دوستی با آنها سخن گفته و نوشته بود: «همه با هم دوست و رفیق هستند از بهایی ها و مجاهدین و چپی ها»  و اینجاست که گروهک نفاقی که از خطبه‌های آتشین بابای این دختر در افشای ماهیت پلید خود در نماز جمعه‌های دهه شصت آزرده است حالا متمایل به رییس جمهور شدن ؟؟؟ شده است؟
  5. یکی دیگر از  فرزندان ایشان نیز پس از اتمام ماموریت محوله پدر در انتخابات سال 88 و کنترل اوضاع مملکت در ایام فتنه 88 (که اگر ایشان نبودند معلوم نبود چه بر سر مملکت ما آمده بود) راهی ماموریت خارج از کشور شده و در شرایطی که غربی ها و جاسوسان آنها در پی ترور دانشمندان و نخبگان کشور، قدم رنجه فرموده و به کشور ما آمده بودند ایشان با شجاعتی مثال زدنی و با توکل بر دوستان خارج نشین پدر خویش، دست از جان شسته و چند سالی را در دهان گرگ مشغول به رتق و فتق امور دانشجویان عزیز بر آمده و پس از تحمل چندین سال مشقت و دوری از خانواده بالاخره در ایام نزدیک به این انتخابات با آغوش باز مسئولین و شخصیت های مهم سیاسی و اقتصادی پای در خاک سرزمین خود گذاشت.

با ارائه نظرات خود و شرکت در قرعه کشی بزرگ! والفجری ها شانس خود را برای دیدار با آل سعود امتحان کنید.

البته فراموش نکنیم که از ما و شما زرنگتر هم بودند آقایانی که قبل از ما به این نظرخواهی پاسخ دادند و بهمن ماه سال گذشته بود که با پاسخهای درست و به موقع خود در جشن "الجنادریه" به دعوت شاه سعود حاضر شدند.

یه وقت فکر نکنید منظورم از این دوتا علیرضا نوری زاده  (نویسنده و مفسر ضدایرانی شبکه‌های ماهواره‌ای تلویزیونی فارسی‌ زبان ) و عطاءالله لندن نشین(وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات) بوده ها!

 اصلاً، ابداً

اصلاحات که خودش یکی از پرچمداران مبارزه با دیکتاتوریه!!!

اصلا منظورم اینها نبود!

و اینکه من از همین جا تکذیب میکنم کمک 18میلیون دلاری شاه عربستان را به این آقایون جهت ....

 و یا اگر هم کمک کردند با ارز مرجع بوده و به جایی بر نمیخورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۷
والفجری ها

آل سعود

نظرات  (۶)

این آب چشمه زمزمه که دارند میخورند؟
آخه یکی نیست به آل سعود بگه، ما مسلمونها چی کم داریم که آب به این پاکی را با بوش قسمت میکنی و میخوری؟!
واقعا حرامه آقا حرامه
چراغی که به خانه رواست به مسجد امریکا حرام است

خامنه ای زنده باد  ** هاشمی پاینده باد
به اون شدتی هم که کمالی میگه احمق نیستند پیش خودشون فکر میکنند با حمایت ما مردم هم که آرامش و رفاه اقتصادی میخوان به کاندیدای مورد حمایت ما رای میدن.
حدیث داریم خدایا شکر که دشمنان ما را از حمقا قرار دادی.
بله اونها بعضی وقتها بیش از اونی که فکر کنی احمقند

من اصلا این شرایط که گذاشتن را دوست ندارم لطف کنید یه مکاتبه ای بکنید که در صورت جواب صحیح اون گزینه آل سعود یه دست فقط و فقط یه دست عنایت رو سر مون بکشه همون دستها یی که رو سر اون دختر سادویج خورش و اون پسر جان برکفش کشیده

شما فکر کردید اونا این قدر احمقند که اگه بخواند یکی رای بیاره بیان مستقیم ازش حمایت کنند تا

مردم ایران بش رای ندند.

درود بر هاشمی امیر کبیر زمان .با این تخریب ها کار بجایی نمی برید هاشمی رئیس جمهور مقتدر اینده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی