والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر
امام جمعه خمینی‌شهر گفت: اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهر سعی کنند از گروه گرایی ، طائفه گرایی، محله گرایی و سیاسی کاری در اداره شهر و صدور مصوبات پرهیز کنند.
حجت‌الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شروع به کار چهارمین دوره شوراها خمینی شهر اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید در تصمیمات و مصوبات تقسیم بودجه شهرداری، همه مناطق و اقشار را در نظر بگیرند و به عدالت رفتار کنند.

وی تصریح کرد: مردم به اعضای شورا شهر برای اداره شهر خود اعتماد کرده‌اند و آن‌ها باید امانت دار خوبی برای مردم باشند.

امام جمعه خمینی‌شهر با اشاره به اینکه شورا باید بر سه محور تقوا، وحدت و عدالت رفتار کنند، گفت: اختلاف بین اعضای شورا در روند اداره شهر خیانت به مردم است

وی با بیان اینکه شورای شهر باید به مشکلات شهر در مجموع نگاه کند و از حقوق مردم خمینی شهر دفاع کند و تلاش کند تا حقوق ضایع شده مردم باز پیگیری شود افزود: احیای حقوق ضایع شده مردم از وظایف اصلی شورای شهر است. 

رحیمی بیان داشت: اعضای شورا تلاش کنند از امور متفرقه پرهیز کنند و تمام وقت و زمان خود را برای خدمت به مردم و انجام وظیفه به کار گیرند.

وی خطاب به اعضای چهارمین دوره شورا خمینی شهر با اعلام آمادگی کامل برای حل مشکلات مردم اضافه کرد: چهار سال آینده مردم در مورد عملکرد شورا چهارم قضاوت می‌کنند، امیدواریم به گونه‌ای عمل کنند که در پایان دوره چهار ساله خود در نزد خدا و مردم روسفید باشند. 

امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه دختران جامعه ما باید حضرت معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند گفت: جای تأسف است که ما در دین و اعتقادات خود چنین الگوهای داشته، اما در زندگی عملی خود از آنها استفاده نکنیم.

این مسئول متذکر شد: والدین ما باید از ترویج الگوهای غربی در بین جوانان و دانش آموز ان دختر و پسر جلوگیری کنند و با مراقبت بیشتر اجازه ورود روش زندگی غربی را به خانواده‌ها ندهند.

رحیمی در پایان اذعان داشت: الگوهای اسلامی و دینی ما بهترین جایگزین در زندگی خانواده به جای  الگوهای غربی است که از طریق ماهواره در حال رواج در جامعه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
والفجری ها

نظرات  (۱)

بی سواد ها ابتدا یه متن قابل جلب توجه از کل مقاله بگذارید و ادامه را در"ادامه مطلب" بگذارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی