والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

با این روند دوستی دولت مردان با دشمن اصلی، تکلیف شعار مرگ بر امریکا چه می شود؟!

آیا در نماز جمعه و راهپیمایی ها می شود فریاد زد مرگ بر امریکا ؟!

شاید باید یه کم رنگ شعارها تغییر کنه مثلا:

امریکا امریکا ننگ به نیرنگ تو               خون جوانان مامیچکد از چنگ تو

تبدیل میشه به:

امریکا امریکا خدا نگهدار تو                 پول جوانان ما می ریزد از جیب تو

توی راهپیمایی ها هم اینگونه شعار میدیم:

 

دولت میگه:   سلآم امریکا

هاشمی میگه:   سلآم امریکا

فائزه میگه:   سلآم امریکا

مهدی میگه:   سلآم امریکا

محسن میگه:   سلآم امریکا

 

و در تکبیر ها هم به جای مرگ بر امریکا باید هم ردیف شهدا فریاد برآوریم

سلآم بر امریکا

یادتون باشه دیگه حرف از هواپیمای مسافربریمون نزنیم که همه توی خلیج فارس غرق شدند

اون حادثه تقصیر خلبان هواپیما بود که نزدیک ناو شده بود نه  افسر امریکایی

مقصر اصلی تحریم ها هم خودمون بودیم و الا امریکا که مریض نیست کسی را تحریم کنه

این افسانه طوفان شن طبس را هم جایی بازگو نکنید که ممکنه به رابطه ما ضربه بزنه

نوع برخورد امریکا با هر کشوری دیگری هم ربطی به مانداره

ماخیلی هنر کنیم اوضاع مملکت خودمون راسر و سامان بدیم، سوریه ولبنان و فلسطین و حزب الله پیشکش

خلاصه که به آفتاب لاس وگاس سلامی دوباره کردیم حالا مواظب باشید با رفتار و حرف های خودتون اوضاع را بهم نزنید.

و من الامریکا التوفیق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۶
والفجری ها

نظرات  (۷)

۰۷ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۴ شما از آیت الله ها هم بیشتر می فهمید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 آیت‌الله جوادی آملی در بخشی از دیدار خود با محمد دلبری شهردار جدید قم، تصریح کرد: اینکه امروز رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس‌جمهور ایران تماس می‌گیرد، به برکت آبروی خون شهداست که برای کشور ما عزت و شرافت به ارمغان آورده‌اند و باعث عزتمندی ایران اسلامی شده‌اند.
با سلام
این مطلب شما سایت معجون منتشر شد
http://majoon.ir
موفق باشید

 مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به مباحث مطرح درباره مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و آمریکا، گفت: چناچه طبق گفته روحانی، این درخواست از سوی اوباما بوده باشد، نشان می‌دهد که دولت آمریکا در حد اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت ندارد.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به مباحث مطرح شده درباره اینکه چه کسی درخواست مکالمه تلفنی اوباما و روحانی را داده است، گفت: دقایقی بعد از گفت‌وگوی تلفنی آقای روحانی با اوباما، خانم رایس مشاور امنیت ملی در مصاحبه با CNN اعلام کرد که این مکالمه تلفنی به درخواست روحانی صورت گرفته و تاکید کرد که این درخواست برای آنها تعجب آور بوده است.
 
وی افزود: سوزان رایس می‌گوید، به ما اطلاع دادند آقای روحانی مایل است در حالی که می خواهد از نیویورک خارج شود، از طریق تلفن با اوباما گفتگو کند.
 
شریعتمداری همچنین با اشاره به اظهارات روحانی بعد از ورود به تهران مبنی بر اینکه درخواست برای گفت‌‌وگوی تلفنی از سوی اوباما بوده است، اظهار داشت: اظهارات جناب آقای روحانی نشان می‌دهد علاوه بر اصل گفتگو که جای بحث و بررسی دارد، این نکته که چه کسی برای گفت‌وگو پیش قدم شده است نیز از نگاه هر دو طرف اهمیت داشته و آنها حیثیت خود را در گرو آن می‌دانند.
 
این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: این ماجرا از 2حال خارج نیست، اول آنکه در خواست گفتگو از سوی روحانی بوده است که اگر اینگونه باشد اظهارت رئیس جمهور محترم هنگام ورود به تهران که طرف مقابل را درخواست کننده گفتگو معرفی کرده با شعار دولت راستگویان تناقص دارد و انتظار این بوده و هست که رئیس جمهور محترم واقعیت ها را با مردم در میان بگذارند.
 
وی افزود: اما چناچه این درخواست از سوی اوباما صورت گرفته باشد، نشان دهنده آن است که دولت آمریکا حتی در حد و اندازه اعلام نظر درباره یک مکالمه تلفنی هم صداقت نداشته و قابل اعتماد نیست؛ بنابراین سوال بعدی آن است که جناب روحانی با چه تحلیل و تفسیری به اوباما و دولت وی اعتماد کرده و از این به اصطلاح اعتماد متقابل با آن همه تبلیغات پرحجم یاد می‌کند.
 
شریعتمداری تاکید کرد: البته اینکه دولتمردان محترم اصرار دارند اوباما را درخواست کننده مکالمه بنامند نشان می دهد خود آقایان به زشتی و پلشتی این اقدام اعتراف دارند.
۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۰ عشق آمد و عشق آمد
لاس وگاس را عشق است
خدایا ما را هم به لاس و گاس براسان
نشد لاس و گاس را بیار اینجا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من نمی دانم تو کی هستی که این چیزها را می نویسی ** ****** ***** *** *** * *** ***** *** ***** ****ولی بدان امام خوبان خمینی کبیر مگفت امریکا از انگلیس بدتر وانگلیس از امریکا بدتر و روسیه از هر دوی انها بدتر  ولی دولت احمدی نژاد وشما ها فقط دم از کشورهای کمنیست مزدید با با اباما لا اقل دین داره ام پوتین و هو گو و...که دین هم ندارند  *** ***** *** *** *** ***** ****** *** ** *** ***** *** ** ** ** * *** ****** * ***** ****** *** ***** ****** در راهپیما یی ها هم شعار بدهید وبگید مرگ بر دروغ گو- مرگ بر منفق- مرگ برسه هزار میلیلرد و..............

امام امت: من امیدوارم که خدای تبارک و تعالی ما را بیدار کند و افراد ملت ما را بیدار کند. آنهایی که در خواب هستند، آنهایی که باز هم خواب می‏بینند، آنهایی که خواب امریکا را می‏بینند خدا بیدارشان کند ...
شما می‏گویید که ما با یک کسی که خرد کرده است مسلمین را و به اسلام هیچ اعتقاد ندارد و هر روز زورش برسد اسلام را زیرپا می‏مالد و منهدم می‏کند، ما با او بنشینیم و دست دوستی بدهیم و بعد هم بگوییم که «سَلَّمَکُمُ اللّه‏»! این چه منطقی است؟ منطق اسلام این است؟! شما اسلام شناسها این را منطق اسلام می‏دانید؟! خداوند اصلاحتان کند ان‏شاءاللّه‏. من امیدوارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی