والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

پدر شهید ماندگاری به دیار باقی شتافت

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۴۲ ب.ظ

صبح امروز پدر شهید علی اصغر ماندگاری پس از ماه ها تحمل بیماری سخت به دیار باقی شتافت. حاج کرمعلی ماندگاری فرزند 18 ساله ی خود را پنجم اسفند سال 60 تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد. تقدیر این چنین بود تا در ایام سی و دومین سالگرد شهادت علی اصغر در جوار رحمت الهی همنشین فرزندش شود.

مراسم ترحیم ایشان امروز تا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مصلی و فردا صبح و بعد از ظهر در مسجد امام اندآن برگزار می گردد.

وصیت نامه شهید علی اصغر ماندگاری:

وصیت نامه اینجانب اصغر ماندگاری:

اشهد ان لا اله الا الله    شهادت می دهم که خدا یکی است.

اشهد ان محمد رسول الله    شهادت می دهم که که محمد رسول خدا است.

و همچنین شهادت می دهم که علی و یازده فرزندش جانشینان بحق رسول خدا هستند.

خدایا تو شاهدی که خون گرم فقط بخاطر تو و رضای تو به زمین ریخته شد.

امت حزب الله: اینجانب بعنوان یک فرزند کوچک شما لازم دانستم بعنوان وصیت صحبتی با شما داشته باشم شما خوب می دانید که ما ملتی بودیم تو سری خور و یک ملت مرده اما این امام عزیز ما را جانی دوباره داد. این رهبر شرف، استقلال و آزادی را به ما بازگرداند. ای ملت بهوش باشید اگر رهبر باشد همه چیز هست اگر هیچ چیز نباشد و اگر رهبر نباشد هیچ چیز نیست حتی اگر همه چیز باشد. قدر امام عزیزمان را بدارید اوامر او را از جان و دل بپذیرید. عمل کنید و او را دعا کنید. که خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدارد شما ای ملت شما در حال پس دادن امتحان هستید بهوش باشید که از این امتحان خوب بیرون بیایید و وقتی امام می فرماید که می توانم ادعا کنم که شما بهترین امت تاریخ بشریت هستید دیگر کار خود را بکنیم و شما ای روحانیت مبارز بجوشید و بخروشید که امروز وقت ساختن نسل نوین است به مناطق بی فرهنگ بروید و اسلام راستین را تبلیغ کنید و شما ای برادرانم ای جوانان شما ای افتخار آفرینان اسلام اینک خدا در رحمتش را بروی شما گشوده است و شما را بهترین انسانهای روی زمین قرار داده است. قدر بدانید این معنویت خدایی را به نماز و دعا و خودسازی بیشتر اهمیت بدهید و مثل همیشه با آن روح حماسی می شود به پیش برای استقرار حکومت عدل الله بر روی زمین و شما ای خواهرانم ای زینب گونه های زمان.

ای پیام رسان شهیدان به گوش تاریخ حجاب خود را حفظ کنید که کوبنده تر از خون من است و بدانید که شخصیت یک زن بداشتن بهترین لباس ها و زر و زیور نیست و این تنها تقوااست که در اسلام ارزش دارد.

امیدوارم خانواده عزیزم مرا ببخشدند و دست بوس پدر و مادر عزیزم هستم و از زحمات آنها شرمنده ام از همه عزیزانی که با من در تماس بوده اند و یک وقت از من ناراحتی دیده اند می خواهم که مرا ببخشند در پایان برای فرد فرد شما آرزوی موفقیت می کنم. 

ای خدا مرا دریاب که جز تو هیچ چیز دیگر برایم مفهومی ندارد.

ای خدا مرا لحظه ای به خودم وامگذار که پست ترین حیوانات می شوم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
روشن گر

نظرات  (۱)

خداوند رحمت کند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی