والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

ماشاءالله ... حزب الله

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۲ ب.ظ

ما هم خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشید

کسانی که سربازان از پیکار برگشته را شماتت می کنند، خائن اند. ماجرای ما همان ماجرای لشکر زخمی پس از اُحد است. نیزه های شکسته و پرچم های نیم سوخته ...به شماتت ابلهان گوش نکنید.
عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم: چه بسا که از چیزی بدتان می آید ولی برای شما بهتر است... باشد تا آنانکه حماسه ی سیاسی 88 را به سرافکندگی فتنه بدل کردند دریابند که امّت حزب الله جمهوریت را فدای اشرافیت نمی کند و از آراء رقیبش آنچنان حمایت می کند که از ناموس خود. حسن روحانی از صندوق های دولتی بیرون آمد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند. وفاداران به ایران در آراء خیانت نمی کنند.
ما هم خوشحالیم که زیر سایه ی ولایت طعم پیروزی را می چشید. رهبر انقلاب در 2 خرداد 76 دربرابر جریان راست ایستاد و از آراء خاتمی دفاع کرد. در 3 تیر 84 دربرابر هاشمی ایستاد و از آراء احمدی نژاد دفاع کرد. در 22 خرداد 88 در برابر کل دنیا ایستاد و از آراء مردم حمایت کرد و امروز همانطور. این شگفتی خمینی است؛ همان نظامی که به دیکتاتوری متهمش میکنند.
پ ن: جای حاجی بخشی خالی که پرچم بچرخاند و بلند بلند بگوید ماشاءالله ... حزب الله
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
والفجری ها

نظرات  (۱۳)

و درضمن من اون مطلب را فقط نقل کرده ام و هیچ نظری درباره اش ندادم . عین مطلبی بود که نقل کردم . 

سلام بر ضد خودم محمدرضا :)

استدالاتون را قبول میکنم راجع به پسرش اما " استفاده از ضوابط و روابط خاص در صحن غربی حرم امام خمینی (ره) دفن کرده است" را نظرتون چیه ؟ 
حتما پسر نوح که با بدان بنشست و یا خیلی های دیگه را باباشون براشون از رانت که استفاده کردن ؟. 
استفاده ایشون از هواپیمای اختصاصی که از سوی شرکت نفت  در اختیارشون قرار گرفته برای سفر های استانی چی ؟  از کردستان به ارومیه : http://alamdarbasir.parsiblog.com/Posts/1568/

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۴۵ ضد محمد رضا
پسر نوح با بدان بنشت خاندان نبوتش گم شد
یعنی با این استدلال شما حضرت نوح نبی حق رئیس جمهوری را هم نداره چه برسه به پیامبری اونهم اولوالعزم!
و اینجوری حساب کنی محسن رضایی را هم به این قسمت اضافه کن!
فرزند حضرت امام را هم!

سلام 
کسی این مطلب را تا حالا دیده بود ؟

"به گزارش ظهور۱۲ به نقل از صراط نیوز : منابع خبری مدعی اند که فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۰ به دلیل شکست عاشقانه خودکشی کرده است این خبر در آن ایام در حالی به عنوان سوژه خبری رسانه های مختلف قرار گرفت که پرونده مذکور زوایایی قابل توجه دیگری از جمله ادعای استفاده از کلت کمری حسن روحانی توسط متوفی داشت.

جالب ترین بخش از این پرونده جنجالی دفن پسر حسن روحانی در حیاط غربی صحن حضرت امام راحل بود وی که مدعی مقابله با جریان سو استفاده گر از امکانات بیت المال و جلوگیری از روابط نا مشروع اداری است در سال ۱۳۷۰ فرزندش که مرتکب گناه بزرگ کبیره شده است را با استفاده از ضوابط و روابط خاص در صحن غربی حرم امام خمینی (ره) دفن کرده است
.

وقتی می بینم که یک رجل داعیه دار اصلاح طلبی و آرمان خواهی، در واحد کوچک خانواده خود، پدر پسری بوده است که به هر دلیل حتی طاقت زیستن را هم نداشته است و دست به خود کشی زده، این سوال برایم ایجاد می شود که آیا تربیت نمودن میلیون ها واحد اصلاح طلب و صاحب تشخص اجتماعی امکان دارد یا خیر؟

جا همه بچه حزب الهی  ها خالی ٰ. الان همسایه مون امد در مغازه لیوانم را گرفت برام شربت آورد . 
گفت هر چند شما به جلیلی رای دادید اما این شیرینی رئیس جمهوری دکتر حسن روحانی  ( بخوانید آ شیخ بدون عبا و عمامه) ست .
 

رجا زده بود برخی از سران فتنه (خاصه هاشمی رفسنجانی) ادعا داشتند که دوره قبل با همین دولت و با همین شورای نگهبان 11 میلیون تقلب شده
ولی امثال همون دولت و همون شورای نگهبان حتی به اندازه یک درصد هم تقلب نکردند انتخابات کاملا درسته
اینجا میشه: دموکراسی به شرط چاقو
ولی الحمدلله دیگه امثال خبری از آتیش زدن پرچم های اباعبدالله نیست
دیگه بچه هیئتی ها را لخت مادر زاد نمیکنند و ازش فیلم بگیرند
مردم بی گناه توی کوچه و خیابون کشته نمیشند
اموال بیت المال دیگه آتیش زده نمیشند

اما باید منتظر باشیم و ببینیم که فتنه گران88 در این 4 سال عوض این سکوتشان چه بلایی بر سر این نظام خواهند آورد
خدا بخیر کنه
و البته همان هایی که در فتنه 88 ایستادگی کردند و جلوی زیادخواهی برخی از خواص و عوام زخم ها خوردند و خسارت ها ولی صدا بر نیاوردند و کارت جانبازی و سابقه جبهه برایشان صادر نشد که حالا برای خود ادعایی داشته باشند، همان ها باز هم هستند و خواهند ایستاد
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۰ هنر یعنی شجریان!
واقعا برای خودم متاسفم نه از برای اینکه حسن روحانی رئیس جمهور شد، بلکه به خاطر روی کار آمدن تفکر هاشمیست و مهدی جان و فائزه و ...
سند حرف من:
(صفحه اول روزنامه ایران 1392/03/25:

فاطمه هاشمی: برنده انتخابات کسی است که ما به او رای بدهیم.)

درود بر خانواده نفت دوست
سلام بر اشرافیت
سلام بر تبعیض
سلام بر آقا زاده ها
و سلام بر آنان که فتنه ای را در کشور بر پا می کنند و بعد از اندی تبعید! و تحمل دوری از وطن! و لندن نشینی، با افتخار به ایران باز می گردند و شخص مورد نظرشان را رئیس جمهور میکنند
و سلام بر فتنه گران و حامیان فتنه88
سلام بر میر حسن
سلام بر خاتمی( این مظهر آزادی و تمدن!)


بدان در جهان یک راه هست و آن راه راستی است .
نه راه چپ ( روحانی )داریم و نه میانه رو(قالیباف) . حق همیشه حق است . باطل همیشه باطل . نمیشه بگیم من این طرفیم و نه اونطرفی و بین حق و باطل حرکت کردن نداریم . 
و صرف اینکه شعار بدیم ما با رهبری هستیم و رهبری را قبول داریم هم نمیشه گفت اون طرف را که آدم درستی است ( ولایتی - رضایی) . 
و مردم فریب خوردند و این به معنای خسته شدن از حق نیست . 
و ملاک هم حال فعلی افراد است نه زمانی که بهشون رای دادیم . مثلا احمدی نژاد زمانی که فاصله گرفت از ولایت نه تنها خواص که عامه هم ازش خسته شدند . 
با اینکه به قالیباف رای دادم ولی واقعاً از بی تدبیری اصولگرایان و بی برنامه بودن آنها بود که نتونستند رای بیاورند.جلیلی هیچ برنامه ای نداشت.فقط چون بیشتر دم از رهبر میزد ازش طرفداری کردید.فقط قالیباف بود که در برنامه هایی که ریخته بود قاطع بود و اگر جلیلی با یک اقدام "انقلابی" به نفع قالیباف کنار میرفت امید به ریاست جمهوری بهتری داشتیم.در شهر ما هم که همه کسانی که دم از حمایت گفتمان انقلاب میزدند در خواب بودند یا سرگرم انتخابات شوراها.به طرفداران روحانی تبریک میگم
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۴ محمد رضا کریمی
مثل یه مرد سرتونا بالا بگیرید و و بگید "مردم از جریان اصول گرایی خسته شدند"حالا رفتند به دامن اصلاح طلبان.
مَثل این دو جریان کذایی و پر طمطراق و پر مدعا مثل والدین بی مسولیت و پرخاشگری می ماند که فرزند بی پناه، گاه از دست یکی به دیگری پناه می برد و چون او را بهتر از دیگری ندید از همان که فرار کرده به همان پناه می برد و تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد. و این فرزند بیچاره و البته دانا و عاقل بسیار قابل ستایش است که می داند والدینش با همه بدیها بهتر از بیگانه نیست و  باید این  فرزند را دست مریزاد گفت. و البته این را هم باید گفت پدر بزرگ پیرش تنها امید دهنده و غمخوار او در این جریان زندگی است 
این را هم تو پرانتز بگم که(این فرزند، والدینش را از خودش می دونه. و بهتره هر کدوم از این والدین، بجای بد گویی از همدیگر برای جلب قلب فرزند، از طریق تربیت به مسیر صحیح و ارائه فکر صحیح(کار فرهنگی) افق و دیدگاه فرزند را تغییر دهند نه با اعمالشون او را گاه به این سمت و گاه به اون سمت بکشند و عمر و وقت او را نابود کنند)


اونها (بخوانید هاشمی ) یه ولایتی داشتند قاطعی اصول گرایان که بتونه تخم رای ندادن به جلیلی و قالیباف را بکاره . (ولایتی ولایتی نیست !)
اونها کلی نیرو داشتند که حالا با پول یا وعده و یا هر چی تونستند شب آخر بسیج کنند و اقبال عمومی را طرف خودشون بکشند . شب آخر اصفهان چه غوغایی بود تو خیابون ها ماشین به ماشین کاتالوگ و بروشور تقسیم میکردند و با هر ماشینی هم چند لحظه صحبت می کردند . 
اونها بازار و سرمایه داشتند تا با بازی اینکه اگر هاشمی یا طرف دارانش بیایند قیمت ها خوب خواهد شد . که وقتی هاشمی نام نویسی میکنه دلار را ارزان میکنند . یا وقتی عارف انصراف میده دلار را ارزان میکنند . 
این دوره قشنگ ترین بازی سیاسی را دیدم که از این نمونه ها فقط تو سریال ها زیاد میدیدم . که برام مصداق واقعی هم الان پیدا کرد . 
وگرنه در بدترین شرایط باید انتخابات به دور دوم کشیده میشد و اونجا یه اصول گرا رای بیاره . 
انها اتحاد داشتند ودارند و با اتحادشان به خوبی توانستند انتخابات را مهندسی کنند و  اما اصول گرایان همه قدر ت طلب و در پی منافع شخصی چند تا مثل حداد عادل داریم.
ماشاالله حزب الله 
و قبول کنید که رقیب همه چیز از شما کم داشت بجز یه مسئله . تحلیل درست  و زمان دقیق و بموقع تبلیغ  .
البته + کلی پول و قدرت :) 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی