والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

واقعیت تلخ

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ب.ظ

 

در مسائل سیاسی ملاک ومعیار  برای تشخیص حق از باطل ، قانون اساسی بویژه اصل ولایت فقیه وهمچنین فرمایشات شخص ایشان است.  این نوشتار بر این اساس  بررسی شده است.

- سلب عدالت از مخالفان:

در زمان قدرت گیری جریان خاصی در کشور شاهد آن بودیم که این جریان و حامیانشان سعی در حذف جریان مقابل خود در کشور و همزمان در شهر داشتند تا جای که در بعضی از مساجد اقدام به خلع امام جماعت وهیت امناء نزدیک به جریان مقابل کردندو در چند مسجد دیگر نیز در تلاش بودند تا به گونه ای جریان مقابل را در  کنترل خود داشته باشند.گستردگی این اقدامات در کشور تا جای بود که داد رهبر معظم انقلاب را درآورد وایشان فرمودند:

اگر برادران مومن و کسانی را که به اصل نظام و اسلام معتقدند اما از لحاظ فکری با ما مخالفند مورد اهانت و ایذاء و آزار قرار دهیم از خط امام منحرف شده‌ایم.
- اگر به اسم انقلابی گری، امنیت را از بخشی از مردم سلب کنیم، این هم از مصادیق انحراف از خط امام عزیزمان است.

- اگر عنوان مجرمانه‌ای بر حرکتی منطبق شود دستگاه‌های مسئول موظف به پیگیری هستند اما اگر کسی دنبال براندازی و اجرای دستور دشمن نیست ولی با مذاق و تفکر سیاسی ما مخالف است نباید عدالت و امنیت را از او سلب و او را زیرپا له کنیم چرا که به فرموده قرآن مخالفت با یک قوم، نباید موجب بی‌تقوایی و بی عدالتی شود و همه باید در این زمینه‌ها هوشیار و مراقب باشند.

- این‌که عده‌ای برخی را ضد ولایت و ضد بصیرت بنامند و شعار بدهند، نظیر آن‌چه اخیراً در قم روی داد، اقدامی غلط است و بنده کاملاً مخالف این کارها هستم که قبلاً هم نظیر آن در مرقد مطهر حضرت امام )رضوان‌الله‌علیه )اتفاق افتاد و به مسئولان تذکر دادم جلوی این کارها را بگیرند.
-کسانی که راه‌می‌افتند و شعار می‌دهند، اگر واقعاً حزب‌اللهی و مؤمن هستند، بدانند که این کارها به ضرر کشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنایی به این حرف‌ها ندارند که حسابشان جداست.

در پایان این افراد که خود را دوآتیشه وانقلابی می دانند باید بدانند مقام معظم رهبری مخالف اینگونه تند روی هاست

در مقابل با  جریان مخالفی که درون نظام است نمی توان از زور و اجبار استفاده کرد بلکه فقط وفقط میتوانیم گفتمان خودمان را انتشار دهیم و انتخاب با مردم است. این هم در قانون اساسی هم در کلام امام خمینی (ره) وهم در کلام مقام معظم رهبری مشهود است

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰
والفجری ها

نظرات  (۱۳)

بنظر من شاید این که شما مسئله ای را به صورت موردی بحث کنید کار درستی نباشد و باید از شرایط و جوانب پیرامون آن را به طور کامل اطلاع داشته باشیم تا بشود نظر قطعی داد 
وگرنه بنده هم از اول با این روش جنجالی مخالف بودم ولی اصل آن را قبول داشتم 
چرا که از ابتدا این مسجد پایگاه بچه های انقلابی بود و بسیج هم داشتت اما یک جناح با رای آوردن بسیج را مختل کرد و حتی کلا رویه مسجد را تغییر داد و ما نیز می توانستیم با روش بهتری عمل کنیم
مثلا همانطور که آنها عمل کردند منتهی با اثبات حقانیت و شفاف سازی
اما این را به خودم می گویم "به عمل کار براید به سخنرانی نیست"
مواظب باشید مانند خوارج جلوتر از رهبر ومقتدایتان حرکت نکنید.
"من" هم با نظر سبحان موافقم
اینکه چند نفری بنشینند و جلسه بگذارند که این مسجد یا این فرد را باید این برنامه را برایش بریزیم و مردم هم باید با تفکر و روش این گروه یکی شوند اشتباهه و متاسفانه چه در شهر و چه در محل خودمان این اتفاقات زیاد افتاده
نمیگم صددرصد کارشون اشتباه بوده ولی روش صددرصد اشتباه بوده
و بازهم متاسفانه هنوز ادامه دارد و چند نفر خاص برای محل برنامه ریزی میکنند و مردم هم باید با تفکرات و اعمالشون موافق باشند وگرنه میشن ضد... ضد... ضد...
عجب اقدام نرمی برکناری هیت امنا وامام جماعت
بابا جوانان رفته بودند اقدام نرم انجام دهند آنکه خشن برخورد کرد آخوند مشارکتی بود!
اگر خود جوش بود در برخی نهاد ها در این مورد جلسه نمی گرفتند و پیامک حضور در مسجد از طرف برخی نهادها صادر نمی شد واز سوی اشخاص خاص چون اقای .ن. حمایت نمی شد. 

شما کوچه وخیابان ومسجد را باجنگ نظامی  اشتباه گرفته اید اگر مسجدی هم انقلابی نباشد دخالت با زور و  اجبار در ان مسجد  از مصادیق انحراف از خط امام است شما از انقلابی گری فقط اسم ان را یدک می کشید اگر واقعا انقلابی هستید همانگونه که گفته شد پیرو فرمایشات رهبری باشید.با این کارها فقط برای انقلاب ورهبری دشمن تراشی میکنید

این کارهای شما موجب شد که دانشجویان کتابخانه هاشمیه این نظام وانقلاب را دیکتاتوری تصور کنند وبیشتر در اغوش مشارکتی ها بروند.

 

ایا با ایجاد اختلاف وانشقاق بین مردم مساجد انقلابی می شوند ایا با شکستن قفل مسجد و به اجبار  وارد مسجد شدن مساجد انقلابی می شوند.

 

مگر هدف، انقلابی کردن مساجد نیست؟ خوب تعدادی از جوانان هم به صورت خودجوش اقدام به عملی نرم کرده اند. آنکه ابتدا سخت برخورد کرده است آخوند مسجد است. که خوب به صورت طبیعی  جواب سلام، سلام است و جواب خشونت، خشونت.
 در جواب خانم سبحان باید عرض کنم: خودت میفهمی چی میگی؟ "حرف من صحیح است اگر در این مسجد از قبل شعار می داده اند" خوب خواهر گرامی اگر خودشان شعار میداده اند که جای بحثی باقی نمیماند!!!!!
سلام؛
هدف درست است ولی روش کار اشکال داشت
با این میگن دیکتاتور اسلامی

نظر شما در صورتی درست است که این برنامه شعار بعد از نماز در مسجد مذکور از قبل وجود داشته باشداما اینکه عده ای همزمان با قدرت گیری جناحشان در شهر وکشور با برنامه ریزی قبلی  وبا هدف دخالت در مسجده.از مسجد.ج. بیایند در مسجد. ه.وبرخلاف عادت شعار دهند.به نظر شما که منصف هستیددرست است. 

 

ای کاش امام جماعت ان مسجد موضع مخالف گرفته بود واین بلا را به سر آن می اوردید فقط گفته بود: ما اگر صلاح بدانیم خودمان شعار می دهیم نیازی به شعار دادن شما نیست همین.

 

ما تفکرات این افراد را میدانیم فقط بحث ما بر سر این است که ایا ما با این افراد عادلانه برخورد میکنیم یا نه.


با سلام
این مطلب شما در سایت معجون بازنشر شد
http://www.majoon.ir/?p=4861
موفق و سربلند باشید

اگر عده ای از جوانان در مسجدی نماز بخوانند بعد در پایان نمازشان طبق عادت مالوفشان تکبیر بگویند و ضمن بزرگداشتن خدا از امریکا، انگلیس و اسرائیل اعلام بیزاری کنند به نظر شما ایرادی دارد. آیا این شعار چیزی جز تولی و تبری است؟
حال اگر در عین ناباوری ببینیم آخوند مسجد با این کار به شدت برخورد میکند مثل اینکه کسی به نوامیس آخوند فحاشی کرده باشد باید با این به اصطلاح آخوند چه کرد؟
با این آخوندهایی که دو حالتند یا در 1400 سال پیش مانده اند و فقط بلدند شخص شمر و شخص یزید ملعون را لعنت کنند و نه تفکر شمری و یزیدی را، و یا اینکه اصولا شمر و یزید را لعنت میکنند اما در عین حال تفکرات آنها را هم قبول دارند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی