والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

نماز جمعه

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ب.ظ

یکی از نهادهای تأثیرگذار در کشور که از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و از عنایات الهی است، نماز باشکوه جمعه است که در تمامی شهرهای کشور برگزار می‌شود. شهرستان خمینی‌شهر از این لحاظ در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد چراکه نمازجمعه‌ی شهر از بهترین نمازجمعه‌های کشور می‌باشد که این جایگاه مرهون مردمی ولایت‌مدار و خدمات شایان توجه امامان جمعه و سایر اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه‌ی شهر می‌باشد. ستاد برگزاری نمازجمعه خمینی‌شهر متشکل از افراد وارسته‌ای است که با نهایت اخلاص و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی همواره در این سنگر فعالیت کرده و خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده و می‌دهند.

از ذکر این نکته نباید غافل شد که همواره برخی افراد بیماردل با اقدامات معاندانه خود در صدد جلوگیری از اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی بوده و با کارشکنی‌های خود در خدمات مجموعه‌های مذهبی و انقلابی و فرهنگی گاهاً اختلالاتی هرچند ناچیز ایجاد کرده‌اند، ستاد برگزاری نمازجمعه نیز از این امر مستثنا نبوده و در پاره‌ای اوقات و البته به صورت ناموفق مورد هجمه و فشار این افراد قرار گرفته است. همچنین ستاد برگزاری نمازجمعه همچون سایر مجموعه‌ها خالی از اشکال نبوده و بعضاً ایراداتی به فعالیت‌های آن وارد است و اعضای ستاد همواره پذیرای نظرات و انتقادات بوده و درصدد برطرف کردن عیوب بوده و در حال حاضر آن را به حداقل ممکن رسانده‌اند.

پس به نظر می‌رسد که مسئولین و اعضای خدوم ستاد باید نهایت دقت را در فعالیت‌ها و خدمات خود به کار گیرند تا از هجمه‌ی ناجوانمردانه‌ی بیماردلان و سوءاستفاده آن‌ها مصون بمانند.

شعاری که این هفته بعد از نماز توسط یکی از اعضای ستاد داده شد از جمله همین موارد است. البته در خلوص نیت و سوابق درخشان فرد مذکور هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای نیست؛ لکن اعضای ستاد باید در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) نهایت کوشش و جدیت را به کار گیرند و منویات معظّم له را در همه فعالیت‌ها مدنظر داشته باشند.

طبیعی است در جایی که دولتی قانونی و شرعی روی کار است و از حمایت‌های رهبری نیز برخوردار است، نباید با الفاظی که شایسته دشمنان نظام است از دولت انتقاد کرد. هر چند ممکن است مقصود شعار دهنده، دولت نبوده باشد ولی در ذهن عامه مردم رئیس جمهور تداعی شد.  ناگفته نماند که ما امام جمعه محبوب شهرمان حضرت آیت الله رحیمی(دامت برکاته) را عالم و فقیهی وارسته، ولایتمدار، آگاه به زمان، نویسنده‌ای توانا، مردمی و خدوم می‌دانیم و طبیعتاً هرگونه اشتباه اطرافیان وی را هر چند کوچک، جایز ندانسته و تذکر می‌دهیم.

در پایان از تمامی خدمات ارزنده اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه به‌ویژه امام جمعه محترم صمیمانه و خالصانه قدردانی نموده و توفیقات روزافزون ایشان خصوصاً در سنگر نمازجمعه را از خداوند متعال خواستاریم.

والحمدلله رب العالمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۶
والفجری ها

نظرات  (۱۸)

وچه بی ادبی بالاتر از اینکه جلوتر ار امام وپیشوایمان حرکت کنیم؟
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۸ جواب ازاد
درضمن ندیدم در نظر سبحان لغت متحجر باشه چرا بیخودی توهین میکنی.
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۴ جواب ازاد

اخه ساده حالا اگه سبحانم بیاد عضو افتخاری ستاد بشه وهزارتا حمالی هم بکنه تا نره وخودشو پشت تریبون جانکنه که نمی تونه موثر باشه  اونی هم که شعار مرگ برسازشکارداد وخیلی از اوناییکه دورتربون نمازجمعه اند یه مشت کت وشلواری هستند که هیچ وقت ندیدم کاری غیر از اسفاده از تریبون برای نماز جمعه بکنند مبادا کتشون کثیف بشه براشون کسرسعه

۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۵ زنده باد مخالف من
آدم باشید
میخواهید بدم از اینجا بیرونتون کنند؟!
آی خدا بدم میاد از این فیگورهای مزورانه و حیله گرانه روشنفکری دروغین ! خجالت هم خوب چیزیه... دولت محترم! در حال تغییر آبدارچی ادارات و سازمانهاست اونوقت ادعای مسخره- آزادی بیان -را مطرح می کنند!بابا ای ول... حسن! ای ول.. حالا!... ای ول ای وله... ای ول...
من مخالف تو و اندیشه ات هستم اما حاضرم جان خود را فدا کنم تا تو آزادانه حرفت را بزنی.

سبحان می دونی چیا  می خوای به کیا بفهمونی؟

چیزی که سی چل ساله امام و رهبری نتونستند به این تند روها بفهمونند.

پس ناامید نباش.مشکل ز تونیست

خدا کوند اگه شما درست میگید  هدایت شم

منم نوشتم بعضی افراد این ستاد

سلام؛
با شناختی که بنده از اعضای ستاد دارم، حضرات هیچکدام متحجر نیستند و بیشتر به نظر می‌رسد خود آقای سبحان بیش از همه متحجر باشد با این نظر دادنشان! اعضای ستاد افرادی مخلص و با ایمان هستند و واقعا در ستاد وقت می‌گذارند. آقای سبحان اگر راست می‌گوید یک ماه به عضویت ستاد و خدمت نماز جمعه در بیاید ببینم می‌تواند دوام بیاورد؟ احتمالا فرار را بر قرار تر جیح می‌دهد. سبحان از آن دسته افرادی است که فقط خارج از گود حرف می‌زند و البته ادب انتقاد کردن را هنوز نیاموخته است.
خدا انشاءاله همه و بویژه سبحان را هدایت نماید.

دقیقا بعکس منظور من برداشت کردید امام جمعه فعلی علی رغم وجود فشارها برای حضور نیافتن در مسجد گلزلر شهدا ومدرسه فاطمیه به  این فشارها اعتنتایی نکرد. بعکس امام جمعه قبلی که کاملا تحت تاثیر اطرافیان بود وخیلی زود جو گیر می شد.

ولی حرف من اینست چرا این افراد متحجر چند سال است براین نماز جمعه مسلط هستند واز این دست اقدامات جاهلانه انجام می دهند واما م جمعه ها  با انها برخورد نمی کنند

 

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۷ Ernesto Rafael Guevara de la serna
آقای سبحان
یعنی آقای آیت الله رحیمی بااین همه سابقه درخشان و تجارب انقلابی از اعضاء ستاد خود خط میگیرد و با فشار آنها مواضع خود راتغییر میدهد؟!
شاید هنوز شناخت کاملی نسبت بهایشان ندارید که اینگونه فرموده اید.



هر چند با انتصاب عالم آگاه حضرت آیت الله حاج شیخ عباس رحیمی به امام جمعه ونماینده ولی فقیه شهر از بعضی تندروی ها کاسته شد و شاهد تسخیر مساجد ، سخنرانی های امام جمعه پیشین برعلیه برخی مساجد ، نپذیرفتن دعوت برخی مساجد وپایگاههای فرهنگی نبودیم و اعتدال ومیانه روی تاحدودی برنماز جمعه حاکم شده است . اما هنوز هم فعالیت های خودسرانه بعضی افراد در این مرکز ادامه دارد.از فشار بر امام جمعه برای نپذیرفتن دعوت حضور در بعضی مساجد ومراکز فرهنگی که بگذریم، می رسیم به شعارهای (مرگ بر سازشکار ) بین دونماز این هفته یکی از اعضای ستاد نماز جمعه که تلویحاً دولت را نشانه می رفت .حالا دیگه دولت سازشکار شده و به آن شعار مرگ میدهند. دولتی که با رای مردم انتخاب شده ومقام معظم رهبری از حرکت دیپلماسی آن حمایت کرده و آن را خدمتگزار وقابل اعتمادخوانده است.حال آنکه این افراد بدونه توجه به این حمایت ها دولت را سازشکار می خوانندو به آن شعار مرگ می دهند .اگر مقام معظم رهبری پیشوایتان است پس شیوه ی انتقاد را نبز از ایشان بیاموزید نه اینکه به دولت منتخب ملت شعار مرگ دهید .نمونه های متعددی از این قبیل اقدامات وجود دارد که در بعضی موارد موجب واکنش بعضی علما وروحانیون مکتبی شهر نیز شده است

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۰ نمازگذار با بصیرت جمعه

این شعارها برای فشار به دولت وریس جمهور است وافرادی که تاب تحمل افکار دیگران را ندارند سعی میکنند با این اقدامات مانع عملی شدن گفتمان دولت شوند

ودولت را وابسته به جریان اصلاحات و سیاستهای خارجه اورا سازشکارانه میدانند

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۱ نمازگذار جمعه
باسلام پیرامون اتفاق روز جمعه به نظر میرسد نیازی به انعکاس وبحث درمورد آن نیست آنهم ازسوی نیروهای بسیجی .یادتان رفته بعداز اقدام نابجای انجام شده درنیویورک چه هیاهو وشانتاژی ازسوی سازشکاران وغرب زدگان داخلی به راه افتادوخواستار خذف شعار مرگ برآمریکا شدند وفضای ناامیدی وسرخوردگی بین نیروهای ارزشی وانقلابی موج میزد تاجاییکه حین خطیه های امام جمعه مبنی برجنایات آمریکا هیچ کس شعارنداد.پس این اقدام (قرائت جمله امام وشعارهای کوبنده)بجاودرست بودوخط سازشکاران ذلیل(اصلاح طلبان)رانشانه میرفت نه رییس حمهور محترم را.

راست میگه بر چی استعفا داده ؟ کی موافقت کرده؟مگه شورا خونه خالشه؟؟؟؟؟

چرا خبر استعفای دکتر علی شجاعی عضو شورای اسلامی شهر را بایکوت خبری کردند؟ آقای شجاعی دارای مدرک دکتری شهرسازی بود و برای شورا و شهرداری و مردم شهرمون مفید و موثر بود. چرا استعفاء داده؟ چه اتفاقی افتاده؟!
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۱ تذکری به امام جمعه
از آنجا که برخی ایشان را با عنوان "امام جمعه محبوب القلوب" شهر معرفی کرده اند لذا لازم است عرض شود که باید دید توی شهری که به طور مکرر امام جمعه ای می آید و می رود و اینهم با لهجه و فرهنگی متفاوت از مردم چگونه  امام جمعه ای می تواند محبوب القلوب شود
البته این لقب از طرف رئیس حزب منحل شده مشارکت و طرفدارانش در خمینی شهر به ایشان منتسب گردیده است
پس باید گفت امام جمعه محبوب القلوب المشارکتین!

۱۶ مهر ۹۲ ، ۱۴:۳۵ سایت خبری تحلیلی قلمکده
مدیر محترم وبلاگ والفجر
سلام و عرض ادب
مطلب شما در بخش وبگردی سایت قلمکده با ذکر نام و منبع منتشر شد.
با تشکر
info@ghalamkade.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی