والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

اولین رسانه فرهنگی، سیاسی محله اندآن

والفجر

مپـندار که تنها کربـلائیان را بدان بـلا آزموده اند ولاغیر
وسعت صحرای کربلا به اندازه همه تاریخ است،
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟
داد از آن اختـیار که تـرا از حسین (ع) جـدا کند.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
پیام های کوتاه
  • ۱ ارديبهشت ۹۲ , ۱۳:۳۷
    سلام
آخرین نظرات
پیوندها

code by: moisrex.r98.ir
وبلاگکد اوقات شرعیاوقات شرعی خمینی شهر

چهارشنبه 1آبان 1392 در استقبال از عید غدیر، این عید مذهبی و سندی همیشگی بر نصب برحق ولایت و امامت امام اول شیعیان، حضرت علی(علیه‌السلام) متأسفانه شاهد آن بودیم که نویسنده‌ای معلوم‌الحال، بار دیگر شبهاتی تکراری را به صورت مقاله‌ای بر ضد عقیده شیعه در آورده و آن را به همراه الفاظی زشت و توهین آمیز در صفحه اول یک روزنامه رسمی(بهار) نشر داده است. در این یادداشت نگارنده به بهانه اتحاد مسلمانان و انتساب تفرقه افکنی به شیعیان، سعی کرده اثبات کند پیام غدیر برای تعیین و نصب حاکمیت سیاسی نبوده است. نویسنده که دانش آموخته فلسفه بوده و دکترای این رشته را از لبنان گرفته است، با انواع مغالطات و تقطیع آیات قرآن، با ورود به مباحث تفسیری و روایی ، شبهات بسیاری را  در مقاله ای  با عنوان"امام پیشوای سیاسی یا الگوی ایمانی" به اسم شیعه و بر ضد شیعه مطرح کرده است. حقیر درصدد پاسخ‌گویی به شبهات وارده یا نقد مقاله مزبور نیستم، چرا که شایسته‌تر نقد دقیق و مستند نظرات ایشان میباشد تا اگر احیانا تاثیری هر چند ناچیز داشته از بین برود و در واقع بهانه از هر سویی که مغرضانه است گرفته شود که این کار هم اکنون توسط برخی سایتهای خبری و وبلاگهای متعهد انجام گرفته و یا در حال انجام است. ولی نوع تیتر این روزنامه و استدلال‌های آن و زمان انتشار آن درست یک روز مانده به غدیر  بر خلاف ادعای روزنامه بهار مبنی بر خطای فنی بودن،  ابهامات زیادی به دنبال دارد. در یادداشت همین روزنامه، عذرخواهی از  جامعه و توقف چند روزه آن جهت تلطیف فضای جامعه به علت غنیمت شمردن فرصت توسط جریان‌های سیاسی عنوان شده است. آیا  واکنش‌های دانشمندان و علمای متعهد و انقلابی به این مقاله، غنیمت شمردن فرصت جریان‌های سیاسی است؟ آیا این گونه یادداشت‌ها سرآغاز عادی سازی توهین‌ها و شبهات وارده به اعتقادات و اصول اساسی اسلام و تشیع  نخواهد بود؟ امیدوارم این آخری ناشی از حس بدبینی بنده بوده و دیگر شاهد این گونه مقالات نبوده و از سوی مس‍ئولین و دلسوزان انقلاب اقدامات درست و  عملی برای جلوگیری از این گونه موارد اتفاق بیفتد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۷
والفجری ها

نظرات  (۳)

ای کاش به جای تهمت و افترا و معلوم الحال دانستن و.... چند سطر نقد عالمانه نوشته می شد تا مردم از آن استفاده می کردند. اگر مردم جامعه مان را مردمی آگاه بدانیم که حق دارند آگاه باشند، ترسی از این مقالات نخواهیم داست. به قول شهید مطهری باید زمانی بترسیم که خودمان عرضه دفاع منطقی از عقایدمان را نداشته باشیم.
یادمه اوایل دولت احمدی نژادمسجد گلزار نمایشگاه کتاب با نام غروب عدالت زده بود
فکر کردید الکی بود که بعد از انتخابات، بالای سر بنر دعای کمیل مسجد گلزار محل نوشته بود "به آفتاب سلامی دوباره خواهیم کرد".
حالا کجاش رادیده ای
باید صبر کنی مقالات توهین آمیز دیگر این جماعت به مکتب شیعه را شاهد و ناظر باشیم
اگه خیلی لطف کنند شاید به خاطر دولت اعتدال دیگه بچه هئیتی را توی روز عاشورا که لخت مادر زاد میکنند ازش فیلم نگیرند.
این جماعت "به آفتاب غرب سلامی دوباره کردند"


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی